איך לקחנו את אוגוסט בקורונה והפכנו אותו לקיץ בלתי נשכח עבור אלפי אנשים?
רקע: הימים ימי קורונה, חודש אוגוסט התקרב ומועצת בנימין חיפשה איך לגרום אלפי תושביה ולתושבי כל הארץ להרים את הראש מעל המים ולהנות מחודש קיץ בין הסגרים. לצורך כך הם פנו אלינו כדי שנפיק להם קיץ בלתי נשכח.
המטרה: הקיץ הגיע ואנשים רוצים להנות! המטרה שלנו זה מצד אחד להוציא אנשים החוצה לפעילויות חווייתיות, מצד שני יש הנחיות ברורות, אי אפשר לעשות כנסים גדולים והופעות, יש אנשים בבידוד או אנשים מבוגרים שאינם יכולים לצאת מהבית וגם להם צריך לתת מענה
אז מה עשינו?
חשבנו מחוץ לקופסה כדי לתת מענה לפעילויות שונות וכך יצרנו מגוון רחב של אפשרויות
איך עשינו את זה?
משחק ניווט
את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
– יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
– הפקנו סרטון שעושה חשק לצאת להרפתקה ממש הרגע
– קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטרם
– מודעות בעיתונים
סך המשתתפים: 10,000 איש
בנימין TV
את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
– יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
– הפקנו סרטונים על התוכניות השונות ועם הפרסים שאפשר לקבל
– קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
סך הצופים: 80,000 איש
עסקים בבנימין
ואם אתם שואלים מה קרה? אז בעלי העסקים הוצפו בטלפונים וככה כולם הרוויחו כי כשמחזקים את העסקים המקומיים – מחזקים את התושבים!
סיורי קיץ בבנימין
הדפסנו כובעים ממותגים ודגלים לכל משתתף
את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
– יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
– הפקנו סרטונים על התוכניות השונות ועם הפרסים שאפשר לקבל
– קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
סך המשתתפים: 5,000 איש שזכו להכיר אזור מהמם דרך הרגליים
לסיכום: קיץ 2020, או קיץ תש"פ, ייזכר אצלנו לעד כקיץ עם המון עשייה סביב לשעון, חשיבה מחוץ לקופסא אבל עם הידיעה שנתנו לאלפי אנשים הזדמנות להנות, לחוות, ללמוד דרך המסך ודרך השטח, בתקופה בה כולנו היינו צריכים את זה יותר מהכל.
054-2001032