קמפיין גיוס אולפנת עפרה

איך גייסנו מיליון שקל עבור הקמת פנימייה חדשה לבנות עם צרכים מיוחדים?

רקע: אולפנת עפרה היא מוסד חינוכי לבנות שמאמין בשילוב אינטגרלי של בנות עם צרכים מיוחדים כחלק מחיי היום יום בבית הספר. במשך השנים התלמידות בעלות צרכים מיוחדים הגיעו לבית ספר מדי יום כדי להשתלב בכיתות ובשיעורים עם כלל התלמידות. אך לצוות החינוכי זה לא הספיק, הם רצו שהבנות יהיו שותפות גם בהוואי הפנימייה בו מתרחש כל האקשן בשעות אחר הצהריים.. אך עם כל הרצון הטוב לתת לבנות את המענה החברתי מעבר לשעות הלימודים, היה צורך לבנות חדרים חדשים בפנימייה ולהנגיש אותם עבור אותן בנות עם צרכים מיוחדים. כאן אנחנו נכנסנו כדי לגייס סכום של מיליון שקלים עבור הפנימייה החדשה.

מטרה: גיוס מיליוןשקל עבור הפרויקט המדהים של האולפנה

אז איך מגייסים מיליון שקל?

  • בנינו תוכנית מקיפה עם אסטרטגיה כדי להביא לכך שאנשים יכירו את הקמפיין, יתחברו אליו מבחינה רגשית ויתרמו לאולפנה
  • יצרנו סלוגן לקמפיין – "צריכים מיוחדים כדי לשלב מכל הלב"
  • עיצבנו את הלוגו ויצרנו שפה עיצובית לקמפיין
  • חשבנו על כל הפלטפורמות האפשריות בהן אפשר להפיץ את הבשורה והתחלנו לעבוד קשה

עבודה מול הלקוח

  • ליווינו את צוות האולפנה מא' ועד ת'
  • הפקנו חומרים גרפים לצורך ההתרמה – חוברת לכל תלמידה – פולדרים, דפי הסברה, רול אפים ושמשוניות.

פרסום

  • עיצבנו מודעות והורדנו לעיתונים
  • הפקנו סרטון מושקע ומרגש שלא השאיר אף עין יבשה
  • הפצנו את הבשורה – שלחנו הודעות, וואטסאפים וניוזלטרים
  • קמפיין בדיגיטל – מודעות באנרים | קמפיין פייסבוק – פתחנו עמוד פייסבוק ייעודי לקמפיין עם קריאייטיב
  • גוגל אדס – יצרנו מודעות גוגל שיפנו את האנשים לאתר בו תורמים
  • עשינו יחסי ציבור בynet, ערוץ 7, ?
  • שילבנו מובילי דעת קהל שיספרו על הפרויקט: אמילי עמרוסי, ?

לסיכום: אחרי כל זה, זכינו לראות את בניין הפנימיה ובו החדרים המונגשים לבנות עם צרכים מיוחדים עומד על תילו!

 

בואו לראות איך עשינו את זה

אירועי קיץ בנימין 2020

השנה הקורונה יצרה מציאות חדשה
אך לא נתנו לזה להגביל אותנו
ויצאנו לסדרת פעילויות עבור מועצת בנימין
בואו לראות איך עשינו את זה