קיץ בבנימין

איך לקחנו את אוגוסט בקורונה והפכנו אותו לקיץ בלתי נשכח עבור אלפי אנשים?

רקע: הימים ימי קורונה, חודש אוגוסט התקרב ומועצת בנימין חיפשה איך לגרום אלפי תושביה ולתושבי כל הארץ להרים את הראש מעל המים ולהנות מחודש קיץ בין הסגרים. לצורך כך הם פנו אלינו כדי שנפיק להם קיץ בלתי נשכח.

המטרה: הקיץ הגיע ואנשים רוצים להנות! המטרה שלנו זה מצד אחד להוציא אנשים החוצה לפעילויות חווייתיות, מצד שני יש הנחיות ברורות, אי אפשר לעשות כנסים גדולים והופעות, יש אנשים בבידוד או אנשים מבוגרים שאינם יכולים לצאת מהבית וגם להם צריך לתת מענה

אז מה עשינו?

חשבנו מחוץ לקופסה כדי לתת מענה לפעילויות שונות וכך יצרנו מגוון רחב של אפשרויות

  • משחק ניווט רכבי משפחתי
  • בנימין TV – הקמנו ערוץ ובו תוכן מרתק שמתאים לכל הגילאים
  • פעילויות לנוער – הפצנו ערכות יצירה, סדנאות וכל מה שיכול להיות רלוונטי לנוער בימינו
  • הפקנו חוברת למען קידום עסקים בבנימין
  • הקמנו מערך סיורים וטיולים

איך עשינו את זה?

  • הקמנו אתר ובו מידע מפורט על כל אחת מהפעילויות. כל בן אדם שנכנס לאתר של מועצת בנימין, ראה 'פופ אפ' נפתח שהפנה אותו לעמוד עם כל הפעילויות
  • פרסמנו כל אחת מהפעילויות במדיה המתאימה לקהל היעד עם הפניה לאתר

    משחק ניווט
  • יצרנו את המשחק יחד עם חברת 'מפרשים'
  • מיתגנו את כל אזור בנימין עם שמשוניות שיצרנו ופרסנו שלטי הכוונה
  • הדפסנו חולצות ממותגות, דגלים ממותגים והבאנו כמתנות למשתתפים
  • פיזרנו עמדות הדרכה בכל תחנה
  • כל מי שנרשם לפעילות קיבל לתיבת המייל, הנחיות מפורטות שכתבנו לו לפני יציאה לשטח

    את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
    – יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
    – הפקנו סרטון שעושה חשק לצאת להרפתקה ממש הרגע
    – קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטרם
    – מודעות בעיתונים

    סך המשתתפים: 10,000 איש

    בנימין
    TV
  • הקמנו אולפן מושקע ומהמם עם במה, אורות לדים וכל מה שצריך לאולפן מושלם
  • הבאנו אנשי תוכן מרתקים שהעבירו תוכניות לגילאים שונים
  • יצרנו שיתופי פעולה עם חברות מסחריות שהביאו מתנות לצופים כחלק ממשחקים שונים

 

את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
– יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
– הפקנו סרטונים על התוכניות השונות ועם הפרסים שאפשר לקבל

– קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

 

סך הצופים: 80,000 איש

 

עסקים בבנימין

  • יצרנו טופס הרשמה לכל בעל עסק בבנימין שרוצה להתפרסם
  • איגדנו את כל המידע
  • עיצבנו, הפקנו והדפסנו אלפי עותקים של חוברת מיוחד עם כל העסקים בבנימין – החוברת הגיעה יחד עם העיתון 'ישראל היום' של תחילת חודש אוגוסט

 

ואם אתם שואלים מה קרה? אז בעלי העסקים הוצפו בטלפונים וככה כולם הרוויחו כי כשמחזקים את העסקים המקומיים – מחזקים את התושבים!

סיורי קיץ בבנימין

  • יחד עם 'תיירות בנימין', פעלנו כדי להפיץ את הבשורה על סיורים שיצאו כל יום והיו פתוחים חינם
  • פתחנו עמוד ייעודי שמפרט על סיור – שעות הסיור | רמת קושי | מותאם לגילאים
  • יצרנו מוקד מידע שענה על כל השאלות ונתן פירוט על הסיורים

הדפסנו כובעים ממותגים ודגלים לכל משתתף

את המידע על התוכניות השונות הפצנו באמצעות פרסום מעולה וממוקד –
– יצרנו מודעות עם קריאייטיב מעולה
– הפקנו סרטונים על התוכניות השונות ועם הפרסים שאפשר לקבל

– קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם


סך המשתתפים: 5,000 איש שזכו להכיר אזור מהמם דרך הרגליים


לסיכום: קיץ 2020, או קיץ תש"פ, ייזכר אצלנו לעד כקיץ עם המון עשייה סביב לשעון, חשיבה מחוץ לקופסא אבל עם הידיעה שנתנו לאלפי אנשים הזדמנות להנות, לחוות, ללמוד דרך המסך ודרך השטח, בתקופה בה כולנו היינו צריכים את זה יותר מהכל.

בואו לראות איך עשינו את זה

גיוס אולפנת עפרה

טקסט גיוס אולפנת עפרה
אך לא נתנו לזה להגביל אותנו
ויצאנו לסדרת פעילויות עבור מועצת בנימין
בואו לראות איך עשינו את זה